Sunday, April 30, 2006

sper sa-mi urati bun venit

Dupa ce am citit cateva randuri din scrierile unora din cunoscutii mei in cadrul acestor mici editoriale(mult prea pretentios spus) numite (nu stiu de ce este folosit un termen dintr-o alta limba )bloguri m-am hotarat sa ma numar printre aceia care exprima cateva ganduri ,din cand in cand, intr-un cadru care sa permita aprecierea celorlati .Printre motivele pentru care am hotarat acest lucru pot numi dorinta de a-mi perfectiona exprimarea in scris,de a pierde vremea intr-un mod placut si constructiv si nu in ultimul rand pentru divertisment si diversitate a activitatilor mele.
Si pentru ca sunt la debutul meu in aceasta interesanta activitate sper sa-mi urati "bun venit" si va rog sa fiti critici....dar nici prea prea....:).

5 comments:

Anonymous said...

Bine ai venit si fie ca muzele sa nu-ti lipseasca niciodata :)
Sunt de acord cu acest mod de exprimare, desi ma tem sa nu devina singurul mod prin care omul modern mai comunica si interactioneaza cu prietenii sai. Totusi, sa nu uitam banala strangere de mana si sinceritatea privirii ochi in ochi.

Lulu said...

blog=weblog, jurnal online. mie imi place termenul. inspiratie multa si buna ! personal cred ca treaba cu pierdutul timpului ar trebui sa fie cel mai forte impuls :-P

Anonymous said...

Ce sa-ti spun Laur ...Bun venit in lumea ideilor si a inspiratiei! Sper sa reusesti sa impartasesti cu noi multe din framantarile sau indoielile tale , bucurii sau tristeti...so, pune-te pe scris!!!

gabi said...

Maniera in care iti exprimi gandurile in scris releva ca ai/sau nu, intuitie creatoare.
Felul in care faci ceva, indiferent ce, marcheaza masura si forta impresiilor tale launtrice.
Iti urez sa faci cat mai multe scrieri pe placul inimii tale si-ti multumesc pentru commenturile inspirate.

gabi said...

Eu te invit si pe http://octavianpaler.ro/
sa ne citesti :)