Tuesday, September 23, 2008

Amnezie

Cu omul nescolarizat, te lupti putin, si ai scapat, dar duci o lupta colosala cu prostul care are scoala!... sta scris in biroul doamnei J. C. de la rectorat. De fiecare data cand am intrat in birou citatul ma facea sa zambesc, si de fiecare data eram convins ca l-am retinut, insa cand vropiam sa ma dau mare cu un citat meseriash......nu-mi iesea deloc.....acum amintindu-mi franturi si activand cautare google, am reusit sa reconstritui.....cuvintele care-mi smulgeau invariabil un zambet in coltul gurii........Veseliti-va!

2 comments:

gabi said...

Inteligenta se cunoaste numai atunci cand te confrunti cu necunoscutul, cu lucruri despre care n-ai amintiri, n-ai cunostinte, n-ai informatii anticipate.

DoarATAT said...

Amintirile sunt ... ceea ce ramane , dupa ce am uitat tot ! pai da ... ce ziceam ?