Sunday, October 31, 2010

Se intoarce iar acasa FAt Frumos din pribegie!

M-am reintors acasa dupa 2 ani de "pribegie" prin tarumurile Occidentului (Franta mai exact. Au fost 2 ani in care am trecut prin momente foarte dificile dar si prin nenumarate bucurii, au fost momente cand eram aproape de a claca, si momente in care simteam ca imi indeplinesc destinul. A fost o experienta foarte utila (profesionbal in primul rand, socio-economic, uman, cultural) dar in acelasi timp nu pot sa nu ma intreb cum as fi aratat viata mea daca as fi ramas aici. Nu voi afla niciodata raspunsul la aceasta intrebare, dar m-am intors hotarat sa imi implinesc convingerile, sa incerc (atat cat imi sta in putinta) sa fac viata mea si a celor din jur mai buna.

Multumesc celor care m-au ajutat sa trec peste momentele dificile din acesti 2 ani.

To be continued.....or not!

2 comments:

ajnanina said...

bine ai venit, Fat Frumos!

e drept ca imparatia e cam paraginita, dar acu, ca te-ai intors, o fi mai bine:))

masajeroticbucuresti@masajerotic.org said...

bine ai revenit, rau ai numerit. fugi cat mai poti