Thursday, January 22, 2009

far de titlu




Este foarte tarziu, sunt cu adevarat obosit, dar am gasit cateva ultime picaturi de energie sa astern pe aceasta coala de pixeli ordinara, implinirea pe care de cele mai multe ori un lucru pe care il faci intaia oara ti-o cadoriseste si care mi-a fost dat sa am parte . Nu pot compara acest simtamant cu trairile de care-n alta prima data -am avut parte....
dar eu, cu buna seama
sunt mandru peste poate,
si-mpaunat in pene,
caci azi......neputiciosul din mine se transforma
in botezat de-acuma
in ale medicinei, nenumarate taine.

Este foarte pretentios spus, dar n-am gasit alta rima, vorba poetului (Stefan Banica) - "asa e cantecul"


ASADAR , astazi am facut prima mea biopsie renala. Cu mainile tremurande, cu picaturi reci de transpiratie adrenergica adunandu-se-mi la tample (noroc ca m-am tuns recent), cu inima-mi batand mai tare decat aripile unei Colibri, am manuit unealta, care fara indurare a fulgerat rinichiul, bolnav de suparare (n-am gasit alta rima). Domnul G, n-a zis nimic, dar nu o sa uit prea curand privirea la intrebarea-mi: ça vous fait mal? (intre noi fie vorba a fost o anestezie maiastra - si sunt ciu adecvarat modest cand spun asta :D)


Probabil ca cei care au realizat nenumarate biopsii, vor mustaci de mica-mi impaunare, iar altii isi vor aminti nostalgic de prima oara, eu insa, ametit inca de mica mea bravura, imi doresc cu toata sinceritatea "la cat mai multe", iar voua va doresc sa nu aveti parte de biopsii (mai ales de suflet), chiar daca ar fi sa le faca un nene charmant asa ca mine :D:P;)

5 comments:

gabi said...

Felicitari domn' doctor!
Iti urez...paciente dragute :)

Anonymous said...

Daca as intelege mai bine, m-as simti mai intim cu imaginea. Intimitate de cuvinte, cu sensul lor, cu topica. Dar, asa cum sunt eu, pot face numai analogii. Si, spre surprinderea ochilor avizati, spre mirarea generala, impotriva obiceiului, nu pot spune "da, la cat mai multe!". Ar interveni rutina si, din evenimentul unic si excitant de la inceput s-ar metamorfoza, treptat, in ceva ce nu merita un verb atat de pretioas. E inconfundabila si unica placerea inceputului asa ca ti-as dori cat mai multe, dar variate, succese ce merita surprinse in cateva momente, seara tarziu, pe o pagina in albul caracteristic meseriei, in cuvinte atat de frumos mestesugite.

ajnanina said...

http://www.gcfoodguide.com.au/blog/wp-content/uploads/2008/03/coffee-boat.jpg

mai bine mai tarziu decat deloc...

adriana said...

si eu am facut pentru prima data paine...nu e asa spectaculos cu ce ti s-a intamplat tie..felicitari ...intrasem sa iti las o invitatie...

...pana cand vom afla la cine va ajunge cartea oferita de mine, te invit sa frunzaresti un pic prin ea..imagineaza-ti ca esti in biblioteca sau la librarie…incepand cu 16 martie, pana la finalul concursului, postez zilnic cate un fragment…pe urma las castigatorul sa o faca…astazi te intampin si cu paine…facuta de mine…http://adriana-dardindar.blogspot.com/

DoarATAT said...

Biopsia de suflet este IMPOSIBILA (cel putin AICI , acum)...ACOLO prezentand Oglinda a ceea ce am ajuns sa fim , acumuland morman LACUSTE...pentru un final in taina .