Wednesday, June 14, 2006

Am vazut din intamplare emisiunea "Nasul" din aceasta seara-subiectul dezbatut "Nesimtitii Romaniei".Am subscris ideii ca in Romania este nevoie de multa educatie,si mi-am intarit convingerea ca se simte nevoia unor initiative indraznete (in primul rand din partea celor pe care Romania ii pretinde viitoarea elita a tarii), intrucat puterea exemplului este mult mai rasunatoare decat cea a cuvantului.
Cat mi-as dori un "popa Tanda" in "Saraceni"-ul nostru pe care noi ne-am obisnuit sa-l numim Romania.Sper ca la urmatoarele alegeri Dumnezeu sa lumineze mintea celor care sunt chemati sa-si exprime optiunea ,si alegerea sa ilustreze intocmai zicala "asa conducatori,asa popor".Sa fim cu bun simt!

1 comment:

gabi said...

"...ca in aceasta lume exista mai multe lucruri de admirat decat de dispretuit; si, oricum, este singura pe care o avem"
Scrisori imaginare / Octavian Paler