Thursday, June 22, 2006

Cine se trezeste de dimineata...............

Era minutul 24 al celei de-a treia ore a unei zile din iunie,cand echilibrul fragil dintre taramul netarmuit al viselor si miile de ganduri “telurice” care uneori pot sa fie vise, a fost destramat de tipatul plangaret(care mi-a amintit de cantarile lui nea Marin dascalul din satul meu) al unui pescarus ce-si face veacul printre blocurile din cartierul meu. Aproape instantaneu cateva surate ale inaripatei ii raspund intr-un glas,alungand si mai mult stapanirea lui Morfeu asupra-mi,iar parfumul florilor de tei ce patrundea sfios in dormitorul meu prin fereastra larg deschisa spre a desmierda cu darnicie simturile-mi amortite si zgomotul unui motor batran si ostenit ce facea sa se invarta mai multe roti(pe care eu mi le-am imaginat uriase) au desavarsit lucrarea inceputa de vecinul meu pescarusul.Minute in sir creierul meu a fost bombardat cu impulsurile a mii si mii de ganduri care generau altele noi ,mai prosaspete si pana sa ma dumiresc ce se intampla zorii acestei zile cu o incarcaturra emotionala aparte( in care voi sustine ultimul examen practic din viata de student ) au alungat mantia intunecata a noptii.Cine se scoala de dimineata departe ajunge

2 comments:

simiuk said...

si unde-i departele acesta? la dezmierdarea cafelei, in alte cearsafuri parfumate, la drumuri pe strazile pustii brazdate din cand in cand de trecerea grabita a vreunei masini...sau drumuri printre ganduri, framantari, stari si ipostaze?

Anonymous said...

Si eu am insomnii in perioada asta. Doar ca la adormire si ca nu ma trezesc devreme! Si nu dorm cu pasarile :)))))))